Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 01:37 - Интересна форма на цензура
Автор: xepxakep Категория: Други   
Прочетен: 1459 Коментари: 5 Гласове:
3



Както се вижда нов потребител съм и то не само тук.Никога не съм имал акаунт във каквито и да било социални сайтове.Съответо не съм запознат с правилата добре.Не че има голямо значение де така или иначе съм тук просто да си пиша.Но каква бе изненадата ми когато преди малко написах мнение под един пост и след като натиснах "изпрати"прочетох съобщение че за да се вижда мнението ми то трябва да бъде одобрено от автора на поста.И какво излиза?Ако напиша ти си готин,ще се чете.Ако напиша ти си тъпак,няма.Хм,интересно не знаех тази подробност.Мислех че това е свободна зона.Е може и да не съм схванал идеята.Ако е така някои може да ми обясни ако иска.
Мир.


Тагове:   форма,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wintersun - .
28.07.2010 01:42
Това и аз съм си го сложила, но не за да има някаква цензура, а за да знам кога и къде някой ми е коментирал поста, защото понякога се пропуска. Не е задължително да е с такава идея, но знам ли ги повечето хора. [:
цитирай
2. mitternacht - ...
28.07.2010 03:03
И аз това щях да кажа- направно е за улеснение да четем какви коментари има, защото съм имал над 300 постинга, а така нямам възможност да се аргументирам в по-старите от тях.Няма как да се следи броя на коментарите под всеки един.
От там нататък зависи от всеки блогър какво би цензурирал и дали би желал да има каквато и да е цензура.
цитирай
3. injir - Модерацията е, за да премахваш а...
23.08.2010 02:08
Модерацията е ,за да премахваш анонимни, които не са ти приятни. С приятните неанонимни можеш да разговаряш и на лични съобщения.
цитирай
4. panazea - Господин Хакер,
23.08.2010 10:07
Някои пишат такива коментари , че по-добре да не бяха ги писали. Ето защо някои от блогерите са сложили модерация, за да не им се цапат блоговете!
Повярвай ми, някои от коментарите просто не са за четене!
:))
цитирай
5. eien - Почти напълно съм съгласна с автора на постинга
01.09.2010 04:25
Достатъчно е един път да изразя несъгласие с дадена авторка, при това без излишни емоции и грозни думи и тя повече не стъпва в блога ми. Какво очакват такива автори, че всяко тяхно произведение е шедьовър?
Всеки път като прочета, че коментарът ми следва да бъде ОДОБРЕН, остава един горчив привкус.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xepxakep
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13717
Постинги: 6
Коментари: 8
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930